دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

پرورش ماهی




نظرات 4 + ارسال نظر
| کنگاور شهر تمدن و تدین | سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.SHAHR-e-KANGAVAR.ir


درود ...

زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده
تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب ببین
نکند آخر کار
... ... قالی زندگیت را نخرند ... ...

از اینکه یکی از بینندگان وبلاگ زیبا و جالب شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.
این گل [گل] تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما
شاد شاد شاد باشید

اگه مایل به تبادل لینک هستید وبسایت |کنگاور شهر تمدن و تدین| را با همین نام لینک کنید تا بنده نیز با کمال میل وبلاگ زیبای شما را لینک کنم

بدرود ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
| کنگاور شهر تمدن و تدین |
www.SHAHR-e-KANGAVAR.ir
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با تشکر لینک شما اضافه شد.

سامان شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://abasalehalmahdii.blogfa.com

سلام داش اکبر اسم من سامانه و الان هم داریم تو فش زندگی میکنیم قصد داشتم یه وبلاگ در مورد فش درست کنم اول اومدم جستجو زدم دیدم تو قبل از من این کارو کردی اگه قابل دونستی برا بهتر شدن وبلاگت آدرس ایمیلتو بده تا تو بهتر شدن وبلاگت بهت کمک کنم

تنهای تنها پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام هم روستایی ازاینکه وبلاگتون دیدم در باره فش خیلی خوشحال شدم

به وب منم سری بزنید

تنهای تنها پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://norealamtab.blogfa.com

سلام تو نظر قبلی آدرس نزاشته بودم الان گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد