دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

دهستان فش

شهدای روستای فش

تقدیم بیش از ۳۰ شهید در جریان دفاع مقدس و حضور بیش از 500 رزمنده بسیجی در جبهه های نبرد حق علیه باطل ، مشارکت فعال در امر بازسازی مناطق جنگزده و استمرار تعهد و حمایت آنان از آرمانهای انقلاب و امام (ره) و رهبری مقام معظم رهبری از جمله اسناد افتخار آمیز مردم این دیار بشمار می رود .   

 

 

جهت مشاهده تصاویر شهدای فش  اینجا کلیک کنید. 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.gharblink.blogfa.com

غربی هااااااااااا وکرمانشاهی ها همین امروز خود را به همه نشان دهید


فقط لینک خود را اضافه کنید

و روزانه بیش از 10000000 بازدید داشته باشید



باور نمیکنی کلیک کن

زود باشید


فقط غربی ها کلیک کنند

بزرگترین لینک باکس غربی ها

www.bia2linkha.blogfa.com



با تشکر
بای[بدرود]

میلاد دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید
ازینکه زحمت کشیدی عکس شهدای فش راگذاشته ای کارخیلی خوبی کردی

از دوستداران فش دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

کاربسیار خوبی انجام داده اید از شما متشکریم ولی بهتره که مسایل جالب و به روز نوشته شود با جذابیت ان بیشتر شود و اگر کمک خواستید میتوانیم شما را یاری کنیم ادرس ایمیل را نوشته ام با تشکر از شما

فرهاد شاهمرادی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.kangavariha.blogfa.com

سلام
زندگی دو روز است آن رو زکه با تو بود مغرور نشو و آن روز که با تو نبود ناراحت نشو.
امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید.
در صورت تمایل جهت تبادل لینک وبلاگ منو به اسم:یا رب قو علی خدمتک جوارحی لینک کنید و خبر بدید ت من هم شما را لینک کنم.
خدانگهدار

فرهاد شاهمرادی جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.kangavariha.blogfa.com

سلام
با تشکر از حضور شما در وبم من هم وب شما را به اسم دهستان فش لینک کردم.اگه اسم دیگری مد نظر شماست بگید تا عوضش کنم.
در پناه حق

فرهاد شاهمرادی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.mardomekermanshah.blogfa.com

سلام
خوب هستین؟
سال نو شما مبارک
لطفآ آدرس وبمو عوض کنید و آدرس جدیدو بنویسید.
خدانگهدار.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ق.ظ

کیوون نیوز دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://kivoon2008.blogfa.com/

شهیدان همیشه بیدار تاریخ هستند

رسول جمالی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.jamalisport.persianblog.ir/

سلام اکبر جان خوبی از اینکه این تصاویر را با زحمت فراوان گردآوری کردی و در وبلاگت گذاشتی ممنونم حتما کار سختی هم بود خسته نباشی واقعا
موفق باشی
یا حق

احمدعلی امجدیان سنقزی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://amjadian1343.blogfa.com

باسلام بسیار تشکر مینمایم ازاینکه شهدای فش را مشاهده نمودم وخاطرات برایم زنده شد به همه بزرگواران خطه قهرمان پرور استان خصوصا شهدای فش گودین وسنقر .........درود وسلام خداباد سلام و درود به آنهایی که برای انقلاب میسوزند ومی گدازند وباحرکت خود بیداری می آفرینند .......

فرهاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام
من قبلآ هم به شما گفتم لطفآ آدرس وبلاگ منو از تو وبلاگ خودتون پاک کنید.
به سری تغیرات باعث شد بعضی از آدرسامو پاک کنم.
با تشکر و عرض معذرت.
خدانگهدار

کنگاور شهر تمدن و تدین شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://Kangavar.tk

با سلام و احترام
قابل توجه همشهریان گرامی
سایت ( Kangavar.tk ) محیطی مناسب برای معرفی شهر کنگاور و نیز منطقه ، محله ، روستا و ... شما می باشد ؛ شما دوستان می توانید با درج مطلب خود در قسمت نظرات به معرف منطقه و محله ی خود بپردازید و آنگاه این مطلب با نام شما در صفحه ی اصلی سایت درج خواهد شد.
خوشا دیدار کنگاور،خوشا دیار خوبانش***خوشا میدان آن شهر و خوشا طرف خیابانش
...

تقریرات پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ http://taghrirat.blogfa.com

درود همه انبیا واولیا بر همه شهدای راه خدا

کنگاور شهر تمدن و تدین دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://Kangavar.tk

با سلام و احترام
از اینکه یکی از بینندگان همیشگی وبلاگ شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

این گل[گل] تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما

شاد شاد شاد باشید.

به ما هم سر بزنید ، منتظرم ... ... ... ... ... Kangavar.tk

پویا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ


سلام؛
وبلاگ جالبی داری، به ذهنم رسید جشنواره رسانه های دیجیتال رو بهت معرفی کنم. این جشنواره موضوعات زیادی برای مسابقه در نظر گرفته که توصیه می کنم حداقل در 2 تا 3 موضوع شرکت کنی. وبلاگت ارزش اونو داره که وارد این رقابت بشه. مهلت ثبت نام جشنواره تا 30 مرداده. آدرس سایت ثبت نام هم اینه www.dmf.ir.
ارادت

میلاد دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

چرا بروز نمی کنی

محمد رسول عظیمی فشی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
اتفاقی این وبلاگو دیدم دستت درد نکنه کار بزرگی کردی .
بازم بهت سر میزنم و اگه مطلب خوب گیرم اومد برات میزارم.
همیشه سلامت باشی
خدا نگهدار

کنگاور شهر تمدن و تدین شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ Http://Kangavareiha.Blogfa.Com

با سلام و احترام

با افتخار وبلاگ زیبای شما را پیوند دادم
(در منوی متحرک روی صفحه[دوستان-پیوندها] قسمت سایت ها و وبلاگ های کنگاور-1)

شما نیز در صورت امکان وبلاگ «کنگاور شهر تمدن و تدین» را با همین نام پیوند دهید
ممنون - خبرم کنید

همیشه شاد باشید

یک ایرانی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

من تا سال قبل اصلا درباره فش نمیدونستم البته شیرینی کرمانشاهی را همیشه دوست داشتم اما نمیدونستم کنگاور کجاست یا کر مانشاهی ها چه آدم هایی خوبی هستند تا اینکه با زن و مردی آشنا شدم که همسایه ما شدند اونها فشی بودند شاید باور نکنید چقدر دوست دارم درباره فش بدونم یا حتی پاشم بیام فش و از نزدیک اونجا رو ببینم معبد آناهیتا رو تماشا کنم و غذا های کرمانشاهی بخورم اما راستش نمیشه چون من یک دختر هستم اهل گیلان هستم و بابام اجازه نمیده چنین کاری بکنم پس تو رو به خدا بیشتر در باره فش و کنگاور ،مردمش و غذا ها، مطلب بگذارید عکس هم بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد